پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در چهار شنبه 17 اسفند 1390
بازدید : 452
نویسنده : گمنام






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
hani در تاریخ : 1391/9/15/3 - - گفته است :
اینبار جواب نگیرم خودم میام اسلام اباد پیداش میکنم.خستم کردی.

<-CommentGAvator->
hani در تاریخ : 1391/9/15/3 - - گفته است :
ای بابا.عکس دسته جمعی ک جلوی قبر انداختن.پسر دومیه از سمت راست لباسش مشکی سفیده.کنار پیرهن لباس قهوه ایه واساده.اینبار دست خالی جواب ندی.

<-CommentGAvator->
hani در تاریخ : 1391/9/13/1 - - گفته است :
از سمت راست دومی.کنارپیرهن قهوه ایه.لطفا یکم زود.اگرم ازش اطلاعاتی هم دارین برام بزارین.ی دنیا ممنون میشمپاسخ:کدام عکس

<-CommentGAvator->
hani در تاریخ : 1391/9/11/6 - - گفته است :
این پسر خوشتیپه از سمت راست کیه.خیلی باحاله.میشه شمارشو واسم بفرستین.بدجور دیوونش شدمپاسخ:از کدامشون دقیق

<-CommentGAvator->
شبکه فوتبال ایران در تاریخ : 1391/3/28/0 - - گفته است :
باسلام
از مطالب شما ممنون و سپاسگذارم
لطفا من با نام شبکه فوتبال ایران لینک بفرمایید
و بفرمایید من شما با چه نامی لینک کنم
با تشکر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: