تساوی برای شهید باقری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تساوی برای شهید باقری
نوشته شده در یک شنبه 3 آذر 1392
بازدید : 406
نویسنده : گمنام

 شهید باقری   2 -- وصال کرمانشاه 2

گلها: دقیقه 70--90 ایوب سبحانی پور  --- حریف:  42-- 78 (پنالتی)

کارت زرد: عدنان فتاحی - ایوب سبحانی پور- احسان نجفی 

گزارش بازی: تیم وصال 5 دقیقه اول بازی رو با پاس کاری از تیم اسلام ابادی گرفت و صاحب توپ زمین بود اما تیم شهید باقری کم کم بازی رو در دست گرفت و توانست موقعیت های گل فراوانی را به وجود بیاورد اما با بی دقتی مهاجمان یکی پس از دیگری به هدر می رفت .اما در دقایق پایانی نیمه اول تیم وصال با استفاده از ضد حمله توانست یک بر صفر  نیمه اول را به پایان برساند .

نیمه دوم با موج حملات تیم شهید باقری اغاز شد اما این تیم وصال بود که با بزمین زدن بازیکنان خود سعی در اتلاف وقت را داشت . تمام دقایق نیمه دوم دست به رفتار غیر ورزشی می زدنند و سعی در وقت کشی باز یرا داشتند.اما روی یک سانتر ازمحمد محمدی دفاع چپ تیم و ضربه سر زیبای ایوب سبحانی تیم وصال کرمانشاه در وازه خود را باز شده دید .اما این پایان کار نبود در یک صحنه تک به تک مهاج تیم شهید باقری درون محوطه جریمه ایوب سبحانی پور سرنگون شد اما داور نتها  پنالتی اعلام نکرد بلکه یک کارت زرد به ایوب سبحانی نشاه داد . همان توپ در برگشت به بازی تبدیل به پنالتی تیم وصال شد تا انها صاحب یک پنالتی و گل شوند.

تیم شهید باقری باز هم در تکاپوی  برگشت به بازی با تمام توان حمله میکرد .اما این دروازه بان حریف بود که یک تنه در مقابل تیم شهید باقری ایستادگی می کرد. .اما سرانجام در دقایق پایان روی سانتر دوباره محمد محمدی این ایوب سبحانی بود که با یک ضربه هد توانست توپ را به گوشه دروازه تیم وصال بفرستد تا بازی 2-2 مساوی شود اما در دقیقه 97 با فرار ایوب سبحانی از کمند مدافعین یک موقعیت گل صد در صد توست این مهاجم به هدر رفت تا بازی با تساوی به پایان برسد  






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: